ROZWÓD – JAKIE NIESIE ZA SOBĄ SKUTKI I JAK POSTĘPOWAĆ Z DZIECKIEM, GDY JEST JUŻ NIEUNIKNIONY…?
Dzieci 6 letnie w czasie swojego pobytu w przedszkolu zaczynają zapisywać czyste karty w swoich głowach. Ich umysł rozwija się, stopniowo nabywają kompetencji, które sprawią, że w wieku 6 lub 7 lat idą do szkoły i są w większości gotowe do podjęcia nowych wyzwań. Pewien zasób wiedzy, pojęć, wyobrażeń umożliwia im określenie wstępnego stosunku do szkoły. Obraz szkoły, wyobrażenia o przyszłych obowiązkach oraz zmiana statusu – przedszkolaka na ucznia kl. I – często jest zabarwiona emocjonalnie. Dzieci w tym okresie swego życia są chłonne wiedzy i nowych wrażeń, chcą zaspakajać swoje potrzeby poznawcze.
WSZYSTKIE WIZYTY SĄ BEZPŁATNE
Aby mówić o motywacji trzeba się zastanowić czym ona jest? Motywacja to zespół czynności pobudzających do uczenia się. Budzenie chęci.
Osiągnięcia uczniów zależą od:
Dzieci uczą się tego, czego doświadczają:
Artykuł ten ma na celu przybliżenie problemu nadpobudliwości psychoruchowej. Sądzę, że przedstawione informacje pozwolą zrozumieć problem, wskażą jak pomagać dzieciom z ADHD, by lepiej funkcjonowały w środowisku szkolnym i rodzinnym, znalazły przyjaciół, a u nauczyciela zyskały akceptację.
Strona 2 z 3